Selecteer een pagina

Cases #1 en #2

Zeeland barst van het talent!

Succesvolle ondernemers, jong talent en schitterende initiatieven. IBC-Communicatie komt ze in hun praktijk elke dag tegen.

IBC-Communicatie levert websites, shops, design en fotografie voor bedrijven en stichtingen. Dat doet IBC-Communicatie in een open sfeer en altijd in samenwerking met de klant zelf. Korte lijnen, snel schakelen, duidelijk resultaat. In twee cases hieronder een beeld van hun activiteiten:

Case 1: De (h)eerlijke gegrilde kippen van Zeevla www.zeevla.nl

Robert Jan Calon is directeur-eigenaar van Calonfood (o.a. Poelier Zeevla en Fijne Vleeswaren Roland & Annie) in IJzendijke. Samen met een team van elf medewerkers zorgt hij ervoor dat de wagens van Zeevla elke dag op de weekmarkten van Zeeuws-Vlaanderen en Walcheren staan met verse kipproducten. Zeevla is dan ook een begrip in de regio en de ambachtelijke kwaliteit is beroemd onder haar grote schare trouwe klanten. Sinds juni 2016 werkt IBC-Communicatie samen met Zeevla. Ze geven advies en realiseren de plannen en concepten die ze samen bedenken.

Online: WordPress website + hosting + support. Print: Diverse folders (o.a. Kerst, Wild en BBQ), visitekaartjes en waardebonnen. Fotografie: Diverse markten, medewerkers en productfotografie. Social Mediastrategie: Facebook.

Case 2: Negen nieuwe websites alstublieft. www.escaldascholen.nl

Stichting Escaldascholen was toe aan een nieuwe internetomgeving.  Stichting Escaldascholen verzorgt het openbaar onderwijs in West-Zeeuws-Vlaanderen. Directeur Raymond de Jong en het team van ruim zeventig leerkrachten en medewerkers zetten zich elke dag in om erg goed (openbaar) onderwijs te bieden in de streek. De website moet eigentijds en mobile responsive zijn en de leerkrachten moeten zelf de website makkelijk kunnen aanpassen. IBC Communicatie ontwikkelde hiervoor negen maatwerk websites die draaien op het WordPress CMS (Content Management Systeem). Daarnaast verzorgde IBC Communicatie voor alle gebruikers een training op locatie, zodat alle betrokken leraren snel aan de slag kon met de website. Ook na oplevering worden er periodiek trainingssessies ingepland om vragen van de gebruikers te beantwoorden.

Online: negen websites, acht schoollocaties + bestuurskantoor + Hosting + Support. Training: alle medewerkers + lerarencorps op locatie in kleine groepen, ook na oplevering. Videoproductie: korte impressie schoollocaties. Fotografie: alle schoollocaties, leerkrachten en sfeerfoto’s van leerlingen.